پوشش اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی

پوشش: اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی هوا استان اصفهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خادم به مجمع چراغ سبز داده است / داورزنی

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری و درخواست اعضای مجمع فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع تا روز یکشنبه

خادم به مجمع چراغ سبز داده است / داورزنی

داورزنی: خادم به مجمع چراغ سبز داده است

عبارات مهم : منابع

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری و درخواست اعضای مجمع فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع تا روز یکشنبه وقت دهد تا مقدمات بازگشت خادم را فراهم کند در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی بعد از برگزاری دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی راجع به مباحث مطرح شده است در این جلسه اظهار کرد: حدود ۴۵ روز پیش خادم از سمت خود استعفا داد و با برگزاری نخستین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی، اعضای مجمع این درخواست را داشتند تا وقت یک ماهه ای را جهت بازگشت خادم داشته باشند که این عنوان مورد موافقت قرار گرفت. مردم از کشتی انتظارات زیادی دارند آیا که کشتی همواره در مسابقه های بین المللی سبد ورزش کشور عزیزمان ایران را پرمدال کرده است و به خاطر اهمیتی که دارد هر لحظه زیر ذره بین مردم و کارشناسان بوده هست. به همین علت جهت همه مهم است که فدراسیون کشتی با ثبات باشد تا برنامه هایش را در بازی های آسیایی و مسابقه های المپیک پیش ببرد.

خادم به مجمع چراغ سبز داده است / داورزنی

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: بلاتکلیفی های اخیر در فدراسیون کشتی باعث شد به بعضی پرسشها دامن زده شود و مردم دلواپس آینده کشتی باشند. وزارت نیز بر حسب وظیفه قانونی خود باید عمل می کرد. طی درخواستی که اعضای مجمع داشتند، بار دیگر دومین جلسه مجمع برگزار شد و بعضی روسای هیات ها و نهادها نقطه نظرات خود را اعلام کردند و گفتند با توجه به مذاکرات انجام شده است طی یک ماه گذشته، شاید شرایط مورد نیاز جهت بازگشت خادم فراهم شده است باشد و با چراغ سبز او مواجه شده است اند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجمع در این جلسه از وزارت ورزش و جوانان درخواست کردند این بار مجمع وظیفه کند که خادم بازگردد. ما هم با توجه به اینکه همواره از فعالیت های همه فدراسیون ها و مخصوصا کشتی با توجه به اهمیت آن حمایت کرده ایم نقطه نظرات دوستان را به خوبی گوش دادیم و به وظایف قانونی خود عمل کردیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری و درخواست اعضای مجمع فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع تا روز یکشنبه

داورزنی با بیان اینکه واگذار کردن مسئولیت ها از سوی رییس فدراسیون کشتی به نایب رییس فدراسیون نمی تواند نافی مسئولیت او باشد، خاطرنشان کرد: اگر اتفاقی در کشتی بیفتد، باز رییس فدراسیون است که باید پاسخگو باشد هرچند که تفویض اختیار کرده باشد. در این جلسه بحث های زیادی مطرح شد. اعضا از وزارت درخواست کردند با توجه به در پیش بودن عید مبعث در روز شنبه، تا روز یکشنبه هفته آینده به آن ها وقت بدهیم تا خادم کارش را در فدراسیون شروع کند که ما هم با این درخواست موافقت کردیم.

وی افزود: اولویت اول و درخواست ما این بود که این اتفاق بیفتد که خادم به فدراسیون بازگردد. بر همین اساس بار دیگر به مجمع این وقت داده شد تا چند روز آینده تلاش خود را جهت بازگشت خادم انجام دهد. در کنار آن ما باز هم تلاش خواهیم که این اتفاق بیفتد.

داورزنی راجع به بعضی صحبت های مطرح شده است مبنی بر مخالفت وزارت ورزش و جوانان با بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی گفت: به چه دلیل؟ مسئولیت صفر تا 100 ورزش کشور با وزارت ورزش و جوانان هست. جدا کردن کشتی از وزارت اساس و منطق درستی ندارد آیا که هر اتفاقی که در ورزش کشور و کشتی بیفتد، باید وزیر ورزش و جوانان پاسخگوی نمایندگان مجلس و دیگر نهادها باشد. هراتفاقی بیفتد کسی از روسای فدراسیون ها جواب نمی خواهد و دستگاه های نظارتی از وزارت ورزش وجوانان سوالات خود را مطرح می کنند و وزارتخانه باید پاسخگو باشد. کما اینکه دوستان شرکت بازرسی کل کشور نیز طی چند وقت اخیر از وزارت ورزش درخواست کردند عنوان ریاست فدراسیون کشتی را تعیین وظیفه کنند. طبیعی است طبق اساسنامه و آیین نامه فدراسیون ها ما نیز تلاش کردیم به نحو احسن به وظایف مان عمل کنیم که فکر می کنم این اتفاق رخ داد.

خادم به مجمع چراغ سبز داده است / داورزنی

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید بیشترین حمایتی که می توان از یک رشته ورزشی چه در سطح استان ها و یا ستاد انجام داد، از کشتی داشته ایم و صدددرصد منابع را به کشتی تخصیص داده شده است دادیم. دوستان بدانند هنگامی که 85 یا 88 درصد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به این وزارتخانه تخصیص یافته است و ما به کشتی صددرصد اعتباراتش را دادیم، نشان دهنده حمایت خاص ما از فدراسیون کشتی است.

وی با اشاره به تاکید سلطانی فر بر حمایت از کشتی گفت: شخص سلطانی فر نخستین کسی بود که در برگزاری مسابقه های بین المللی کشتی در تبریز، خوزستان و یا منطقه آزاد اروند جهت میزبانی شایسته از این مسابقه ها علاوه بر پیگیری مسئولان فدراسیون کشتی، شخصا پیگیری های خاص ای انجام داد و با استاندار و دیگر مسئولان استان ها مذاکرات مفصلی داشت تا میزبانی ها به نحو شایسته ای برگزار شود آیا که مسئولیت کلی رشته های ورزشی با وزارت ورزش و جوانان است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری و درخواست اعضای مجمع فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع تا روز یکشنبه

داورزنی افزود: بعضی تلاش می کنند زاویه ای بین بعضی فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان ایجاد کنند که اساسا این کار درست نیست. همه باید در کنار هم تلاش کنیم که در مسابقه های متفاوت تمامی رشته های ورزشی با قدرت حاضر شوند و مشکلی بابت هزینه مسابقه ها، برگزاری اردوها و… نداشته باشند و فکر می کنم وزارت ورزش و جوانان در این باره کارنامه قابل قبولی داشته هست.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان راجع به انتشار هزینه ها و درآمدهای فدراسیون کشتی در 4 سال گذشته و هزینه 395 میلیارد تومانی این فدراسیون طی 4 سال گذشته گفت: آن چیزی که جهت ما ملاک است گزارش حسابرس قانونی فدراسیون هاست. عمده هزینه های اعلام شده است از سوی فدراسیون کشتی پولی نیست. در سال های 94 و 95 و حتی 96 طبق گزارشاتی که داریم در تامین منابع مالی فدراسیون کشتی تلاش های خوبی از سوی مسئولان فدراسیون انجام شده است و اگر بخواهیم منصفانه نظر بدهیم تلاش ها بسیار خوب بوده هست. در تامین منابع مالی فدراسیون کشتی و وزارت ورزش هر کدام 50 درصد نقش داشتند. هم وزارت ورزش و هم فدراسیون کشتی تلاش های خوبی انجام دادند. البته در میزبانی مسابقه های متفاوت به وسیله استان های متفاوت منابع مالی خوبی نیز نصیب فدراسیون کشتی شد. آماری که شنیده ام نشان دهنده این است که فدراسیون تلاش بسیار خوبی جهت جذب منابع مالی داشته ولی ملاک ما گزارش حسابرس قانونی فدراسیون هاست که نشان می دهد هم ما به وظیفه خود خوب عمل کرده ایم و هم فدراسیون تلاش های خوبی داشته است.

خادم به مجمع چراغ سبز داده است / داورزنی

او در پاسخ به این پرسش که اگر خادم تا روز یکشنبه بازنگردد چه تصمیمی گرفته می شود گفت: تلاش همه دوستان این است که این اتفاق بیفتد. خود من هم به مجمع اعلام کردم که شخصا با خادم تماس می گیرم تا او به فدراسیون بازگردد. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که کار به برگزاری سومین مجمع فوق العاده کشیده شود یا خیر گفت: بعید می دانم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان راجع به علت ممانعت از حضور خبرنگاران در این مجمع گفت: به خاطر حفظ حرمت ها و حفظ بعضی نکات این تصمیم گرفته شد تا پرسشها در داخل خانواده مطرح شود و دشمن های از آن سوء استفاده نکنند.

واژه های کلیدی: منابع | جوانان | مسابقه | داورزنی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه