پوشش اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی

پوشش: اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی هوا استان اصفهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار حوادث حکم اعدام قاتل «تبسم» اجرا شد

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل “تبسم بداقی” دختربچه ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف طفل 5 ساله به قصاص نفس و اعدام، به اتهام کودک آزاری به 6 ماه حب

حکم اعدام قاتل «تبسم» اجرا شد

عبارات مهم : اعدام

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل “تبسم بداقی” دختربچه ساوه ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف طفل 5 ساله به قصاص نفس و اعدام، به اتهام کودک آزاری به 6 ماه حبس و به اتهام رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم شده است بود که در نهایت بعد از طی مراحل پرونده،؛ صبحگاه امروز در زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام قاسم عبدالهی در نشستی با خبرنگاران در تشریح این پرونده اظهار کرد: در هفتم مرداد ماه 96 کودک 5 ساله ای در حالت کما به وسیله مادرش به بیمارستان ساوه انتقال یافته می شود.

وی با بیان اینکه بعد از معاینه کودک مشخص شد که دچار ضربه شده است هست، افزود: مادر کودک مدعی شده است بود که کودک در پارک زمین خورده و دچار ضربه شده است هست، ولی مشاهده آثار و علائم ضرب روی بدن کودک باعث شد که عنوان به پلیس گزارش شود.

حکم اعدام قاتل «تبسم» اجرا شد

به گفته وی، با دستور قضایی بررسی ها و معاینه دقیق تری بر روی کودک صورت گرفت که کودک آزاری در رابطه با وی مشخص شد و احتمال تجاوز به وی مطرح شد.

عبدالهی با بیان اینکه بررسی زیاد نشان داد که در وقت انتقال کودک به بیمارستان دو مرد نیز مادر کودک را همراهی می کرده اند، افزود: در تحقیقات زیاد از مادر، وی مدعی شد که کودک را جهت خرید غذا در منزل تنها گذاشته بوده و در وقت بازگشت به منزل با پیکر بیهوش کودک مواجه شده است است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل “تبسم بداقی” دختربچه ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف طفل 5 ساله به قصاص نفس و اعدام، به اتهام کودک آزاری به 6 ماه حب

وی با اشاره به شناسایی همراهان مادر کودک گفت: تحقیقات زیاد نشان داد که مادر این کودک با شخصی به نام “رضا صالحی” متولد 63 ارتباط داشته و بر اساس بیانات خواهر و مادر این مرد، مادر کودک قرار بوده با رضا صالحی ازدواج کند.

عبدالهی اظهار کرد: مادر کودک با همسر خود اختلاف داشته و مدتی جدا از هم زندگی می کرده اند. این زن از اهالی اطراف ساوه است ولی مدتی جهت زندگی به ساوه مهاجرت کرده بوده و حدود چهار سال با این مرد ارتباط داشته است.

وی با بیان اینکه به گفته بعضی اعضای فامیل، این طفل مانع رابطه این دو نفر بوده هست، گفت: پزشکی قانونی ضربات متعدد به کودک را قبول کرده و طبق بررسی های قانونی وقوع تجاوز احراز می شود.

حکم اعدام قاتل «تبسم» اجرا شد

عبدالهی اظهار کرد: رضا صالحی در همان اوایل تحقیقات دستگیر شده است و به تردد در منزل این زن از جمله در شب اتفاق و فیلمی که همان شب از کودک تهیه کرده بود اقرار کرده بود ولی مدعی شده است که تنها طفل را مورد ضرب و شتم قرار داده و اقرار به تجاوز نکرده بود. در صورتی که از مجموع دلایل و شواهدی که در پرونده بدست می آید جهت قضات پیگیری کننده احراز می شود که کودک مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این مرحله پرونده دو بخش شده است و یک بخش در ارتباط با تجاوز در دادگاه کیفری یک ساوه و یک بخش در ارتباط با قتل در دادسرا مورد پیگیری قرار گرفت، افزود: در این پرونده چند نفر مورد تعقیب قرار می گیرند و در نهایت رضا صالحی و مادر کودک در ارتباط با رابطه نامشروع محکوم می شوند، همچنین رضا صالحی در این پرونده به اتهام تجاوز به عنف به طفل 5 ساله به قصاص نفس و اعدام از طریق چوبه دار محکوم می شود. وی در خصوص کودک آزاری به 6 ماه حبس تعزیری نیز محکوم شده است هست.

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل “تبسم بداقی” دختربچه ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف طفل 5 ساله به قصاص نفس و اعدام، به اتهام کودک آزاری به 6 ماه حب

عبدالهی افزود: بعد از صدور حکم در دادگاه کیفری ساوه نسبت به آن اعتراض صورت گرفت ولی حکم در دیوان عالی کشور تایید شد و بعد از آن درخواست استجازه حکم از رییس قوه قضاییه صورت گرفته و در هشتم اردیبهشت 97 اجازه اعدام و قصاص صادر می شود.

وی تصریح کرد: استجازه به این صورت است که اگر اولیای دم گذشت یا درخواست دیه کنند، اعدام اجرا می شود که در این پرونده اولیای دم در خصوص حکم قصاص درخواست دیه کردند و متهم امروز ساعت 6 صبح به اتهام تجاوز به عنف به “تبسم بداقی” کودک 5 ساله در محوطه زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

حکم اعدام قاتل «تبسم» اجرا شد

وی با بیان اینکه بحث اعتیاد در خصوص مادر کودک مطرح نبوده هست، گفت: وی با مرد دیگری به نام ” م.پ” نیز رابطه نامشروع داشته که در حکم رابطه نامشروع به 105 ضربه شلاق و در اتهام کمک در خلاصی متهم از محاکمه به 4.5 سال حبس تعزیری محکوم شده است است.

عبدالهی اظهار کرد: رضا صالحی و مادر کودک از اتهام زنای محسنه تبرئه شدند و یک زن و یک مرد به نام های “ص. ف” و “ن.ر” هم در این پرونده به اتهام کمک در خلاصی متهم از محاکمه به 1.5 سال حبس تعزیری محکوم شدند.

به گفته وی “م.پ” مرد دومی که با مادر تبسم رابطه نامشروع داشته نیز به 99 ضربه شلاق محکوم شده است و به لحاظ تکمیل مجازات به دو سال متوالی خدمات رایگان در فصل تابستان در مجتمع زندان باز کوثر محکوم شد.

تصمیم قطعی در خصوص هپکو گرفته شود

عبدالهی در خصوص عنوان هپکو گفت: بحث هپکو یک بحث فراقوه ای است و اینگونه نیست که تنها به قوه قضائیه مرتبط باشد.

وی با بیان اینکه تصمیم قطعی باید در خصوص این شرکت گرفته شود، اظهار کرد: هپکو بدهی زیادی دارد و در حال حاضر یک پرونده کیفری در ارتباط با مدیرعامل سابق آن در دادگستری وجود دارد و شرکت بازرسی در حال کار بر روی پرونده است تا مشخص شود که از وقت واگذاری شرکت تا وقت توقف تولید چه اتفاقاتی در شرکت افتاده و پرونده در مرحله بازپرسی است.

عبدالهی گفت: در مورد چگونگی ادامه حیات هپکو اختلاف نظر وجود دارد و آن اینکه چه کسی مدیر تازه یا خریدار باشد. مدیر تازه این شرکت فعالیت آنچنانی ندارد و نتوانسته به تعهداتش عمل کند و خریدار تازه هم نتوانسته اند جهت شرکت پیدا کنند.

وی افزود: استاندار و تیمش به دنبال پیدا کردن خریدار تازه و انعقاد قراردادهایی جهت ادامه کار شرکت هستند.

وقوع 7 فقره قتل عمد در سال 97

وی همچنین در خصوص قتل هایی که امسال در استان رخ داده گفت: امسال 7 فقره قتل عمد در استان رخ داده که زیاد در فروردین صورت گرفته اند که از جهت قضایی تمام قاتلان شناسایی و دستگیر شدند و پرونده آنها در مرحله مقدماتی است و عنقریب کیفرخواست می خورد و به دادسرا انتقال یافته می شود.

عبدالهی اظهار کرد: مهمترین این قتل ها را مربوط به خنداب بود که 4 نفر در جریان واقعه کشته شدند و مسئله عمده این پرونده اختلاف خانوادگی بود، مابقی موارد در نوبران، دلیجان و ساوه اتفاق افتاد که در دو شهرستان قتل ها در ارتباط با رابطه نامشروع و در یک شهرستان در ارتباط با مواد مخدر بوده است.

واژه های کلیدی: اعدام | پرونده | ارتباط | تجاوز به عنف | رابطه نامشروع | اخبار حوادث

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه