پوشش اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی

پوشش: اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی هوا استان اصفهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی کدامیک از این ۱۷ نفر به پاستور می‌روند؟

شانس بالای ظریف، قاضی‌زاده هاشمی و زنگنه جهت ابقا | راه سخت بطحایی و جهرمی جهت اخذ رای اعتماد 

کدامیک از این ۱۷ نفر به پاستور می‌روند؟

کدامیک از این ۱۷ نفر به پاستور می روند؟

عبارات مهم : معرفی

شانس بالای ظریف، قاضی زاده هاشمی و زنگنه جهت ابقا | راه سخت بطحایی و جهرمی جهت اخذ رای اعتماد

با معرفی کابینه دوازدهم این پرسش مطرح می‎شود که از میان ۱۷ مرد معرفی شده، کدام یک می‎توانند از منزل ملت مجوز تصدی بر وزارتخانه‎‎های متبوعه را دریافت کنند؟ جهت روشن شدن مسئله، عنوان را با نمایندگان درمیان گذاشتیم تا ببینیم کدام وزرا بیشترین شانس را جهت کسب رای اعتماد دارند و در برابر کدام یک بیش از دیگران زیر ذره‎بین است.

کدامیک از این ۱۷ نفر به پاستور می‌روند؟

با سابقه ای که از مراسم تحلیف روحانی در سال 92 در اذهان مانده بود، روز تحلیف دومین دولت شیخ دیپلمات، همه منتظر بودند تا بعد از آخر صحبت مدیر جمهور لیست معرفی 18 وزیر کابینه دوازدهم از جیب روحانی بیرون بیاید و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود. ولی این اتفاق رخ نداد و گفته شد قرار است سه شنبه از لیست وزرا رونمایی شود.

روز دوشنبه بازهم زمزمه ها قوت گرفت که روز سه شنبه شخص روحانی راهی بهارستان می شود تا لیست را شخصا ارائه کند ولی تا دقایق نهایی جلسه علنی روز سه شنبه نه خبری از حسن روحانی بود و نه صحبتی از لیست کابینه. ولی درست پیش از به صدا درآمدن زنگ آخر جلسه علنی، حسینعلی امیری به سمت جایگاه هیات رئیسه رفت و لیست وزرای پیشنهادی را به مسعود پزشکیان که در غیاب علی لاریجانی بر صندلی ریاست نشسته بود تقدیم کرد.

شانس بالای ظریف، قاضی‌زاده هاشمی و زنگنه جهت ابقا | راه سخت بطحایی و جهرمی جهت اخذ رای اعتماد 

17=18-1

در فاصله روز تحلیف تا ارائه لیست کابینه به هیات رئیسه مجلس حدس و گمان‎ها حکایت از آن داشت که وظیفه چهار وزارتخانه معلوم نیست، از جمله کرسی وزارت آموزش و پرورش خالی است و هنوز تصمیم نهایی راجع به آن گرفته نشده هست. از همین منظر لابی های فراکسیون زنان جهت حضور یک وزیر زن بر کرسی خالی کابینه جدی تر از قبل ادامه داشت. بعضی گمانه زنی ها هم می گفت حسن روحانی تصمیم گرفته است علی رغم آنچه گفته می شود «خاکی صدیق» را راهی وزارت علوم کند. ولی گمانه هیچکدام تبدیل به واقعیت نشد و لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم بدون ذکر نام وزیر علوم و با حضور یک مرد در جایگاه وزیر آموزش و پرورش به مجلس رسید.

اینکه آیا یک شبه گزینه مهم از وزارت علوم خط خورد حرف و حدیث زیادی به همراه داشت. اگرچه اسحاق جهانگیری معاون اول دولت گفت که گزینه پیشنهادی رییس جمهور لحظه آخر انصراف داد ولی نمایندگان بیانات متفاوتی در این باب داشتند. از جمله آنکه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت به خبرآنلاین گفت: گویا هنوز به جمع بندی نرسیده اند. آنطور که شنیده ام دولت تلاش دارد تا نظر جامعه دانشگاهی را جلب کند و الحق دانشگاه ها هم به خوبی ورود کرده اند تا وزیری روی کار بیاید که از مقبولیت جامعه دانشگاهی برخوردار باشد. بهرام پارسایی نماینده اصلاح طلب مردم شیراز نیز در مورد گزینه وزارت علوم به خبرآنلاین گفت : اینطور که گفته می شود آقای مدیر جمهور درمورد وزیر علوم نتوانسته است با مشاوران و … به یک جمع بندی برسد. شنیده هایی هم وجود داد که آقای زرافشان از قبول پست وزارت علوم انصراف داده اند.

کدامیک از این ۱۷ نفر به پاستور می‌روند؟

به هرحال از زمزمه های کریدور نمایندگان این چنین بر می آید که شاید روز یکشنبه هفته آتی وظیفه وزارت علوم نیز مشخص شود.

بنابراین تا اینجای کار وزرای دولت از این قرارند:

شانس بالای ظریف، قاضی‌زاده هاشمی و زنگنه جهت ابقا | راه سخت بطحایی و جهرمی جهت اخذ رای اعتماد 

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: محمدجواد آذری جهرمی؛ وزارت اطلاعات: سيدمحمود علوی؛ وزارت امور اقتصاد و دارایی: مسعود كرباسيان؛ وزارت امورخارجه: محمدجواد ظريف؛ وزارت آموزش و پروش: سيدمحمد بطحایی؛ وزارت بهداشت و درمان: سيدحسن قاضي زاده هاشمی؛ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی: علي ربيعی؛ وزارت جهاد كشاورزی: علي حجتی؛ وزارت دادگستري: عليرضا آوایی وزارت دفاع: امير حاتمی؛ وزارت راه و شهرسازی: عباس آخوندی؛ وزارت صنعت و معدن: محمد شريعتمداری؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: سيدعباس صالحی؛ وزارت كشور: عبدالرضا رحمانی فضلی ؛ وزارت نفت: بيژن زنگنه؛ وزارت نيرو: حبيب الله بيطرف؛ وزارت ورزش: مسعود سلطانی فر.

اظهارات نمایندگان در مورد کابینه دوازدهم

کدامیک از این ۱۷ نفر به پاستور می‌روند؟

زمانی که مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شروع کرد به خواندن اسامی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، تمام صحن که پر از همهمه بود به یکباره آرام شد و صدایی از کسی شنیده نمی شد؛ بلافاصله بعد از اعلام اسامی کابینه پیشنهادی زنگ آخر جلسه علنی به صدا درآمد و نمایندگان به میان خبرنگاران آمدند. هرکدام نظری درمورد کابینه پیشنهادی داشتند بعضی آن را در کلیت مناسب ارزیابی می کردند و بعضی دیگر اعتقاد بودند که فهرست ارائه شده است با انتظارات فاصله دارد.

نظر 20 نماینده راجع به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را در جدول زیر بخوانید:

نماینده/ فراکسیون

اظهارات کلی

بالاترین شانس

پایین ترین شانس

حسین نقوی حسینی/ولایی

در کابینه دو گروه وزیر معرفی شدند که در دوران وزارت خود به خوبی تلاش کردند ولی بعضی دیگر با انتظارات بسیار فاصله داشت و حتی هنگامی که معرفی شدند همه نمایندگان تعجب کردند.

قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت

بطحائی

محمود صادقی/امید

کابینه معرفی شده است در سطوحی مانند وزارت صنعت و معدن، نیرو و دادگستری ارتقا پیدا کرده است و در سطوحی نیز چندان رشدی نداشته مانند اقتصاد

محمدجواد ظریف

بطحائی

بهرام پارسایی/امید

بخشی از کابینه در دور قبل هم نشان دادند که وزرای لایقی هستند و از توانمندی های بالایی برخوردار هستند بخشی دیگر نیز هنوز درمورد آنها ابهام وجود دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد ولی در کل می شد کابینه نیرومند تری ارائه کرد. به خاص در مورد زنان انتظار بیشتری بود.

محمدجواد ظریف -بیژن نامدار زنگنه -عباس آخوندی- قاضی زاده هاشمی

امیر حاتمی

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی/مستقلین

کابینه دوازدهم درکلیت خوب به نظر می رسد ولی در وزارتخانه هایی شاهد هستیم که گزینه های مناسبی ارائه نشده است و می توانست افراد نیرومند تری معرفی شوند.

محمدجواد ظریف – بیژن نامدار زنگنه- قاضی زاده هاشمی

رحمانی فضلی- بطحائی – آذری جهرمی

مهرداد بائوج لاهوتی

/مستقلین

کابینه معرفی شده است از سوی مدیر جمهور کابینه خوبی است ولی دو سه نفری هستند که موجبات نارضایتی نمایندگان را فراهم آورده اند. لذا اگر در این موارد نیز گزینه های نیرومند تری وجود داشت شاید بهتر می شد در مورد کلیت کابینه اظهار نظر کرد.

ظریف – زنگنه – قاضی زاده هاشمی

علی حجتی

علی ادیانی/ولایی

انتظار این بود که با مجموعه فراز و فرودهای دولت یازدهم و تغییراتی که در فضای اقتصادی کشور مورد نیاز است پدید آید و همچنین مطالبات مردم و وعده های انتخاباتی دولت دوازدهم و همچنین فضای منطقه ای، کابینه ای هماهنگ تر تشکیل شود.

نیاز به بررسی دارد

نیاز به بررسی دارد

داود محمدی/امید

کابینه دولت دوازدهم با آنچه انتظار می رفت فاصله دارد و در بعضی کرسی ها نتوانسته رضایت نمایندگان را جلب کند. ولی به طور کلی مورد نیاز است کابینه به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت یک تصمیم درست درمورد آنها اتخاذ شود.

ظریف- زنگنه

باید بررسی شود

مهدی مفتح/ولایی

تعدادی از وزرای معرفی شده است وزرایی هستند که چهارسال با دولت کارکردند و نسبت به آنها آشنایی وجود دارد ولی بعضی دیگر جدیدا معرفی شده است اند و نیاز به بررسی زیاد وجود دارد. انچه مهم است اینکه همگی تلاش کنبم تا کابینه ای همسو روی کار بیاید و کارآمدترین وزرا رای بیاورند.

نیاز به بررسی دارد

نیاز به بررسی دارد

محمدجواد

جمالی/ مستقلین

کابینه دوازدهم در کلیت کابینه مناسبی است ولی در بعضی وزارتخانه ها ضعف هایی مشاهده می شود یا حداقل این انتظار وجود داشت که افراد نیرومند تری معرفی شوند. به نظرم از میان وزرا سه وزیر رای نیاورند

علوی -ظریف

بطحایی – جهرمی

عزت‎الله
یوسفیان ملا/مستقلین

نگاه من نسبت به کابینه معرفی شده است نگاه مثبتی است و به نظرم اکثریت این وزرا می توانند در سمت خود ایفای نقش کنند.

محمدجواد ظریف- زنگنه -رحمانی فضلی- قاضی زاده هاشمی

باید بررسی شود

محمدجواد ابطحی/ولایی

انتظار می رفت کابینه ای که در دولت دوازدهم معرفی می شود کابینه ای جوانتر باشد ولی این کابینه یک سال هم پیرتر از کابینه یازدهم بود و اگر معرفی وزیر ارتباطات نبود میانگین سنی بسیار بالاتر می رفت

حاتمی- علوی – قاضی زاده هاشمی

ربیعی – رحمانی فضلی – بطحایی

علیم یارمحمدی/امید

جامعه اهل سنت کشور عزیزمان ایران با یک عزم راسخ در این انتخابات ورود پیدا کردند و رای قاطعی به آقای روحانی دادند. این انتظار وجود داشت که آقای روحانی نیز در کابینه اش به جامعه اهل سنت هم نگاهی داشته باشد که محقق نشد.

ظریف- زنگنه – علوی

بطحایی – جهرمی

فاطمه سعیدی/امید

کابینه دوازدهم فراتر از این می خواستیم درواقع یک کابینه 24 میلیونی می خواستیم. درواقع می توانست بهتر از این باشد. ما یک خلا جدی درمورد حضور زنان در کابینه داریم و این یک نقد جدی به دولت است لذا از این منظر آن را نمی توان 24 میلیونی دانست.

ظریف – زنگنه

بطحایی – جهرمی – ربیعی – رحمانی فضلی

علی اصغر یوسف نژاد/امید

کابینه عنوان مهمی است که باید درمورد آن دقت عمل وجود داشته باشد و باید مجلس درمورد آنها تصمیم بگیرد. امروز رسالت سنگینی برعهده نمایندگان است تا بتوانند با دقت نظر رای بدهند ما نیاز به استراتژیست هایی داریم تا بتوانند عالی ترین نقش را ایفا کنند. البته می توانست در میان وزرا ما شاهد حضور یک وزیر زن هم باشیم

ظریف – زنگنه – حاتمی- قاضی زاده هاشمی

بطحایی – جهرمی – ربیعی

رسول خضری/مستقلین

اگر بخواهم به کابینه دوازدهم نمره بدهم نمره آن از بیست 14 است! درواقع این کابینه می توانست بهتر باشد ولی این اتفاق نیفتاد. ما در این کابینه می بینیم نه از حضور اهل سنت خبری است و نه از زنان و این یک ضعف جهت کابینه محسوب می شود.

ظریف – قاضی زاده هاشمی- علوی

جهرمی

محمد شاعری/ولایی

انتظار می رفت کابینه جوانتر باشد که این اتفاق رخ نداد و میانگین سنی کابینه یک سال پیرتر از کابینه یازدهم هست. توصیه دیگر اینکه بعضی وزرا تجربه خوبی دارند ولی تخصص مورد نیاز در این زمینه را ندارند و اساسا مدرکشان با وزارت مرتبط نیست.

محمدجواد ظریف- زنگنه – قاضی زاده هاشمی – سلطانی فر

ربیعی – جهرمی

حسن کامران/ولایی

کابینه با انتظارات فاصله داشت. هنگامی که قرار است همه راضی شوند و بحث معامله باز باشد هیچ وقت نمی توان کاری از پیش برد.

ظریف

ربیعی

علیرضا محجوب /امید

کابینه در حوزه اختیارات مدیر جمهور است و به اعتقاد من کابینه باید انتظارات مدیر جمهور را برآورده کند به عبارت دیگر اعضای کابینه همکاران مدیر جمهور هستند لذا هنگامی که به یک مدیر جمهور اعتماد می کنیم باید به کابینه او نیز اعتماد کنیم.

هنوز فضا روشن نیست

هنوز نمی توان تصمیم گرفت

اسدالله قره خانی/ مستقلین

درحوزه وزارت نیرو و انرژی مدیر جمهور وزرای خوبی را معرفی کرده است امیدواریم با دقت عمل شاهد کابینه ای کارآمد باشیم

ظریف – زنگنه- بیطرف

نمی دانم

مهدی زاهدی/ولایی

به طور کلی کابینه، کابینه کارآمدی نیست و می شد کابینه بهتری معرفی شود. بعضی از وزرا در سطحی نیستند که بتوانند وزارتخانه را اداره کنند.

هنوز سریع است

فعلا نمی توان چیزی گفت

واژه های کلیدی: معرفی | وزارت کار | وزارت دفاع | وزارت علوم | اعضای کابینه | وزارت بهداشت | محمدجواد ظریف | وزارت اطلاعات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه