پوشش اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی

پوشش: اداره اصفهان هواشناسی وضعیت جوی هوا استان اصفهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی قیمت + نیمه خاکستری بازار مسکن

تابلوی زنده بازار مسکن نشان می‌دهد در ۱۶منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز قیمت‌ها پایین تر از حد میانگین شهر واقع شده است است و نسبت به شش منطقه دیگر از رشد

قیمت + نیمه خاکستری بازار مسکن

نیمه خاکستری بازار مسکن+ قیمت

عبارات مهم : ایران

تابلوی زنده بازار مسکن نشان می دهد در ۱۶منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز قیمت ها پایین تر از حد میانگین شهر واقع شده است است و نسبت به شش منطقه دیگر از رشد کمتری برخوردار هست.

به گزارش ایسنا، نیمه جنوبی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از جهش بازارهای موازی، تاثیر کمتری نسبت به شمال پایتخت گرفته هست. میانگین قیمت مسکن در مناطق هفت تا ۲۲ متری چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پایین تر از حد میانگین شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان کمتر از منطقه یک محسوب می شود. همچنین از بین مناطق جنوبی تهران، بازار خرید و فروش تنها در مناطق ۱۱، ۱۴ و ۱۵ تا حدودی گرم است و سایر مناطق کماکان در رکود به سر می برند. به همین علت از ظرفیت رشد قیمت کمتری نسبت به میانگین شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران برخوردار هستند.

آمار تیرماه ۱۳۹۷ نشان می دهد مناطق یک تا شش رکوردار بالاترین رشد قیمت مسکن بوده اند. در منطقه پنج قیمتها ۷۱.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل زیاد کردن نشان می دهد. در منطقه یک نیز رشد قیمت مسکن ۵۵.۲ درصد به ثبت رسیده و این در حالی است که منطقه ۱۸ با ۳۶.۵ درصد شاهد کمترین رشد قیمت بوده هست. میانگین قیمت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در تیرماه شش میلیون و ۹۷۰ هزار تومان بوده که نسبت به خردادماه امسال ۷.۱ درصد و نسبت به تیرماه سال قبل ۵۴ درصد رشد نشان می دهد. شرایط موجود حاکی از آن است که با وجود پرش قیمت ها هم اکنون موقعیت خرید جهت متقاضیان مصرفی در ۱۶ منطقه دارای قیمت پایین تر از حد میانگین، مناسب تر از شش منطقه دیگر هست؛ آیا که تحرکات اخیر، زیاد کردن حجم تقاضای سفته بازانه ملک در مناطق یک تا پنج را به اثبات می رساند.

قیمت + نیمه خاکستری بازار مسکن

در صورتی که به دنبال مسکن ارزان قیمت می گردید اطلاع از قیمت مناطق جنوبی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران می تواند به شما کمک کند. در تیرماه ۱۳۹۷ پایین ترین میانگین قیمت مسکن در پایتخت به منطقه ۱۸ با میانگین قیمت هر متر مربع سه میلیون و ۹۸ هزار تومان تعلق داشته هست. در منطقه ۲۰ میانگین قیمت سه میلیون و ۲۲۸ هزار تومان بوده هست. هر متر منزل در منطقه ۱۷ بالغ بر سه میلیون و ۳۵۳ هزار تومان خرید و فروش شده است هست. در منطقه ۱۶ میانگین قیمت سه میلیون و ۴۸۸ هزار تومان هست. میانگین قیمت منطقه ۱۵ بالغ بر سه میلیون و ۶۸۳ هزار تومان ثبت شده است و قراردادهای منعقد شده است در منطقه ۱۹ میانگین قیمت هر متر مربع منزل را ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان نشان می دهد.

نایب رییس اول اتحادیه مشاوران املاک می گوید: خروجی رشد بازارهای مسکن، طلا و ارز بعد از جهش مقطعی قیمت، به رکود بخش مسکن منجر می شود.

تابلوی زنده بازار مسکن نشان می‌دهد در ۱۶منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز قیمت‌ها پایین تر از حد میانگین شهر واقع شده است است و نسبت به شش منطقه دیگر از رشد

حسام عقبایی با اشاره به اختلاف حدود ۱۰۰ درصدی رشد قیمت مسکن نسبت به سکه و ارز گفت: به اعتقاد من این اختلاف با همین تناسب تا پنج شش ماه آینده پیش می رود. رشد بازارهای موازی هنگامی که زیاد می شود قیمت مسکن هم اوج می رود. البته رشد اخیر قیمت مسکن از بازارهای رقیب کمتر است ولی به طور مثال اگر سکه به رشد ۲۰۰ درصد برسد باید توقع داشته باشیم که رشد مسکن هم حدود ۸۰ درصد شود ولی خروجی آن رکود مسکن خواهد بود.

وی افزود: آینده نگری من این است که معاملات مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در مرداد ماه یا نزدیک به تیرماه یا کمتر خواهد بود. تا نیمه مردادماه معاملات نسبت به تیرماه تفاوت چندانی نکرده و اگر پایین نیامده باشد، زیاد هم نشده است.

به گزارش ایسنا، در تیرماه سال ۱۳۹۷ بالغ بر ۱۳.۵ هزار واحد مسکونی در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خرید و فروش شده است که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل، به ترتیب ۹.۲ و۷ درصد کم کردن یافته هست. میانگین قیمت در پایتخت کشور عزیزمان ایران ۶.۹۷ میلیون تومان گزارش شده است که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل ۷.۱ و ۵۴.۲ درصد افزاش یافته هست. تنها در ماه مورد گزارش، قیمت مسکن شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ۴۶۰ هزار تومان رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده هست. بیشترین تعداد قراردادهای مبایعه نامه در منطقه ۵ انجام شده است که ۱۳.۲ درصد از خرید و فروش ها را به خود تخصیص داده شده است داده هست. بعد از آن مناطق ۴ و ۲ به ترتیب با ۹ و ۷.۹ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند. در مجموع ۷۱ درصد از کل معاملات در تیرماه مربوط به ۱۰ منطقه ۵، ۴، ۲، ۱۰، ۱۴، ۱، ۱۵، ۸، ۷ و ۱۱ بوده و در ۱۲ منطقه باقی مانده ۲۹ درصد از کل قراردادها منعقد شده است است.

قیمت + نیمه خاکستری بازار مسکن

قیمت مسکن ارزان قیمت در پایتخت کشور عزیزمان ایران بر اساس معاملات مردادماه ۱۳۹۷

محله

تابلوی زنده بازار مسکن نشان می‌دهد در ۱۶منطقه پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز قیمت‌ها پایین تر از حد میانگین شهر واقع شده است است و نسبت به شش منطقه دیگر از رشد

متراژ

سن بنا

قیمت (تومان)

شادآباد

قیمت + نیمه خاکستری بازار مسکن

۵۱ متر

۱۲ سال

۱۱۵ میلیون

خلیج فارس

۴۴ متر

۱۲ سال

۱۲۵ میلیون

ولیعصر جنوبی

۴۶ متر

۹ سال

۱۳۲ میلیون

یافت آباد

۶۰ متر

۱۱ سال

۱۵۴ میلیون

اسفندیاری

۵۲ متر

نوساز

۱۵۵ میلیون

جوادیه

۵۲ متر

نوساز

۱۶۶ میلیون

بیسیم

۴۳ متر

۳ سال

۱۷۶ میلیون

هفده شهریور

۶۶ متر

۱۳ سال

۱۷۹ میلیون

بهداشت

۵۹ متر

۳ سال

۲۱۵ میلیون

تولید دارو

۵۹ متر

۱۳ سال

۲۳۲ میلیون

ابوذر

۷۵ متر

۵ سال

۲۴۰ میلیون

باغ خزانه

۷۴ متر

۶ سال

۲۷۲ میلیون

باغ آذری

۶۷ متر

۷ سال

۳۰۰ میلیون

واژه های کلیدی: ایران | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه